vineri, 3 decembrie 2010

Reteta miraculoasa cu usturoi si alcool de la Dan Diaconescu Direct-OTV


Aseara, in cadrul emisiunii Dan Diaconescu Direct de la OTV s-a dat publicitatii o reteta cu usturoi si alcool. Aceasta se mai gaseste publicata, in premiera, si pe site-ul 2012tehnicidesalvare.ro, care ne-o arata in premiera. Iata care este aceasta reteta budista gasita in Muntii Tibetului:

MOD DE PREPARARE:
Intr-un borcan de sticla se pun 350 grame de usturoi zdrobit peste care se toarna 220-250 de grame alcool de 95-96°, rom sau tarie. Borcanul se inchide ermetic si se pune in frigider timp de 10 zile. In cea de-a 11-a zi se filtreaza totul cu o strecuratoare foarte fina sau cu tifon. Lichidul obtinut se toarna in acelasi borcan si se pune inca 2 zile in frigider. Dupa aceasta perioada remediul este gata pentru tratament (picaturile se pot lua cu putin lapte sau apa inainte de a incepe sa mancam), dupa cum urmeaza:
NUMAR DE PICATURI
ZIUA MIC-DEJUN PRANZ CINA
1 1 2 3
2 4 5 6
3 7 8 9
4 10 11 12
5 13 14 15
6 16 17 18
7 12 11 10
8 9 8 7
9 6 5 4
10 3 2 1
11 15 25 25
12 25 25 25

Se va continua cu cate 25 de picaturi, de 3 ori pe zi, pana la terminarea intregii cantitati.
TERAPIA NU SE POATE REPETA DECAT ODATA LA 5 ANI !!!
Acest preparat din extract de usturoi curata organismul de grasimi si pietre, imbunatateste metabolismul si astfel toate vasele sangvine (re)devin mai elastice.
Regleaza greutatea corpului, topeste cheagurile de sange, vindeca diafragma miocardica bolnava, arterioscleroza, inapetenta (lipsa poftei de mancare), sinuzita, hipertensiunea, bolile bronho-pulmonare, face sa dispara artritele, artrozele si reumatismul.
Vindeca gastritele, ulcerele de stomac si hemoroizii, absoarbe orice fel de tumori externe si interne, vindeca diferitele tulburari de vedere si auz, impotenta. Are efect benefic asupra intregului organism.
ATENTIE: Alcoolul nu trebuie sa contina alte substante (clorura de benzalconiu sau metanol).

27 de comentarii:

  1. l-am folosit,poate ca e bun ,dar lamine nu a dat nici un rezultat

    RăspundețiȘtergere
  2. Se poate aplica reteta si daca iau alte medicamente sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. toate tratamentele de pe acest site sunt naturiste si nu contravin medicatiei alopate. cu toate acestea, pentru ca reteta de mai sus este cu alcool, iar alcoolul este interzis atunci cand luati medicatie alopata nu va recomandam reteta de mai sus in cazul dvs.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult !!!!! ---..--I-au Euthyrox 75 MG PE ZI Pentru Glanda Tiroida .. + Mettoprolol LPH 50 MG PE ZI PT. Reglarea tensiunii .. + URICLAR PT RINICHI DE 3 ORI PE ZI .. + FLUCOVIM 50 MG PENTRU Floarea intestinala ( Ciuperca ) ... Va multumesc din inima !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. azi incep aceata cura...cine mi-a recomandat-o mi.a spus ca este foarte eficienta!

    RăspundețiȘtergere
  6. as dori sa stiu daca poate sa foloseasca si copiii stiind ca usturoiul e un remediu bun pentru raceli ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, este foarte bun si pentru copii! Nu exista contraindicatii!

    RăspundețiȘtergere
  8. A mirosit de numa in bucatarie in ziua in care am zdrobit usturoiul si mai ales in ziua cand am strecurat usturoiul cu ajutorul unui tifon, de aceea va sfatuiesc sa faceti lucrurile astea cand sunteti singuri acasa, pt ca altfel e posibil sa faca cineva gura, si sa va taie tot elanul de a tine aceasta cura.
    Am inceput acest tratament din data de 25 august.
    Trebuie sa stiti ca nu e bun alt usturoi numai cel romanesc, de la cel strain, s-ar putea sa vi se faca ft rau, sa aveti acid la stomac, eu am avut asa, la simple mancaruri, cu usturoi din import.
    Primele zile cand am luat picaturile, imi venea greu sa simt acel gust in gura, imi era greata. le-am luat cand cu putin lapte cand cu putina apa, aaa si trebuie sa va spun ca nu se simte gustul de tarie, spre fericirea mea. Am observat ca daca pun apa calduta pot inghiti mai usor, in sensul ca nu-mi vine sa scuip ce am luat in gura. Nu puneti multa apa, doar cat grosimea unui deget mai grasut.
    Vreau sa va spun ca eu in data de 21 august am fost la strand si am racit, pt ca seara s-a umbrit locul, si am simtit rece dar nu mi-a pasat, si vreau sa va spun ca imediat ce am inceput sa iau acest tratament (pt altceva: tensiune si kg in plus) mi-a trecut raceala desi ajunsesem sa stranut des cu precipitatii si mereu imi curgea nasul, plus ca simteam ceva in gat.
    Dupa ce termin tratamentul revin cu impresii, desi eu cred ca va dura vreo 5 luni, pt ca ft incet merge cu picaturile astea.
    Gustul nu e asa bun,dar daca are efectele care zice ca le are ma tot imbarbatez ca merita. Am observat ca mai alunga din pofta de mancare.
    Multa sanatate sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  9. azi 28 02 2013 am luat prima picatura.voi insista 12 zile orice ar fii. categoric RAU nu face. astept MIRACOLUL

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am facut tratamentul cu usturoi sub forma de infuzie: 80 gr la 250 ml apa. am strecurat infuzia si am impartit-o in 3. am consumat-o inainte de mic dejun cu 30 min. in 3 zile consecutiv, cate o picatura amestecata f bine cu saliva si apoi inghitita...altfel nu se poate. A fost mai mult decat eficient. am tratat plamanii cu acest ceai miraculos. o infectie ce nu am putut s-o elimin cu niciun tratament alopat. multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cantitatea ce rezulta dupa zdrobirea usturoiului,se mai tine inca 2 zile in frigider. dar cand incepem cura propriu-zisa, unde putem depozita acel borcan? trebuie neaparat tinut in frigider sau se poate pastra si la temperatura mediului ambiant?

    RăspundețiȘtergere
  12. aceasta reteta eu am facuto acum 16 ani dupa o encefalita m-am simtit foarte bine am slabit mia scazut ta mi-a disparut lama de lichid ce o aveam la baza creierului am fost in c m 3 luni de zile am fost foarte bine tot asa am pregatito si totb asa am consumato vo recomand cu incredere

    RăspundețiȘtergere
  13. se poate folosi cind alaptezi.sau e periculos ptr bebelus?

    RăspundețiȘtergere
  14. Am si eu o intrebare?se poate folosi acest tratament cind alaptezi,nu e periculos ptr bebelus?

    RăspundețiȘtergere
  15. Azi am inceput si eu reteta sper sa dea rezultate

    RăspundețiȘtergere
  16. Azi am inceput si eu reteta sper sa dea rezultate

    RăspundețiȘtergere
  17. Azi am luat primele picaturi trebuie respectat orariu sau nu e necesar

    RăspundețiȘtergere
  18. Trebuie sa si un orariu fix de a lua picatutile?

    RăspundețiȘtergere
  19. Trebuie neapărat înainte de masă???eu uit mereu ..îmi amintesc după ce am mâncat un pic j le iau in timpul mesei gresesc?

    RăspundețiȘtergere
  20. daca e cineva care a folosit recent dieta dati-ne citeva lamuriri(are efect in scaderea in greutate? in perioada cind se tine dieta se simte ca slabesti? scade pofta de mincare?te simti revigorat dupa ce termini dieta?)cite zile tine dieta,ca cineva a scris 5 luni e adevarat?multumesc mult pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  21. Stie cineva daca dupa cele doua zile cat mai sta la frigider, se agita sau sta la decantat, pentru ca vad ca se separa. Eu ieri am strecurat si azi cand m-am uitat in frigider am vazut in borcan ca sa decantat. Se consuma doar partea lichida care este deasupra sau se amesteca. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  22. e o receta ft eficienta..
    :)
    o recomand tuturor celor ce veor sa dea kg in plus jos!!
    :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua, tin si eu aceasta reteta de trei zile dar am un alt tabel. De la ziua 1 pana la ziua 5 crescator dim pranza seara pana la 15 picaturi, ziua 6-10 descrescator de la 15 la o picatura. Ziua 11 dim. pranz seara cate 25 pic, dupa care ziua12-16 crescator de la 1-15, ziua 17-21 descrescator tot de la 15 pic, ziua 22 cate 25 picaturi, ziua 23-27 crescator 1-15, ziua 28-31 descrescator pana ajungem la 4 picaturi . Dupa reteta mea se termina tratamentul. Nu scrie ca se ia pana se termina picaturile, mai ales ca la sfarsit scrie ca se repeta dupa 5 ani. Eu le iau in 50ml lapte. Cam asa este reteta mea care tine 31 de zile.
    Sanatate multa, voi reveni cu detalii peste o luna.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce stiti sa ne spunet-in de diet Tailandez

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu am preuluat reteta in 2010, si de atunci am facut-o si am folosit-o de doua ori, nu stiu ce-i aia raceala, nu stiu ce-i gripa sau mai grav... Si acum sunt sub "imperiul"
    tratamentului inca doi ani... doua ierni! Asta datorita retetei de la Dan Diaconescu :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...