marți, 14 decembrie 2010

Diabet - Retete miraculoase

Piramida alimentatiei in diabet
 
 
 
Un lucru foarte important este ţinerea unui regim alimentar sever. Toate dulciurile sunt interzise, consumul alcoolului, al cafelei al ceaiului negru, pâinea albă, supă de carne şi prăjiturile. In locul lor se vor consuma legume, salate, cartofi dar nu prăjiţi, pâine integrată, carne slabă, fulgi de ofăz, fructe. Hrana trebuie să fie bine mestecată şi consumată încet.

Fiertură de sâmburi de dovleac : curăţaţi de coajă şi tăiaţi mărunt 30gr de seminţe de dovleac, puneţi-le să fiarbă într-o jumătate de litru de apă, vreme de 10 minute, la foc mic. Lăsaţi băutura să se răcească, apoi strecuraţi-o. Beţi în fiecare dimineaţă câte o ceaşcă de ceai pe stomacul gol, iar seara, aceiaşi cantitate cu 30 de minute înainte de a vă culca.

Ceai de teci de fasole uscate : foarte diuretic, tecile de fasole au proprietatea de a micşora valorile zahărului din sânge. Seara fierbeţi vreme de 2 ore 100gr de teci de fasole uscate, tăiate mărunt, intr-un litru şi jumătate de apă. Lăsaţi-le să fiarbă până ce lichidul scade la jumătate, lăsaţi-le în apa în care au fiert, la macerat până a doua zi de dimineaţă. Strecuraţi şi beţi peste zi între mese cât vreţi .

Cură de o săptămână pe lună, în exclusivitate cu sucuri: 330gr suc de morcovi, 100gr suc de ţelină, 100gr suc de salată verde, 100gr suc de fasole verde, 60gr suc de andive, 120gr suc de pătrunjel . Se amestecă toate şi se beau în mai multe reprize pe zi. Dintre plante, prietena diabetului este salvia. Se bea 2-3 căni pe zi, dintr-o infuzie de 1 linguriţă de plantă opărită cu o cană de apă în clocot.

Faceţi zilnic gimnastică medicală, aceste exerciţi vă vor ajuta foarte mult. Faceţi-le pe balcon sau afară, important este să asudaţi după care faceţi un duş călduţ. Mergeţi cât mai mult pe jos.

Ceai antidiabetic – reţeta îi aparţine unui celebru preot-vindecător elveţian Kuzle, ale cărui metode de vindecare sânt căutate acum în occident:
3 linguriţe cerenţel (Geum alpina) + 1 linguriţă frunze de mur + 1 linguriţă frunze de fragi + 3 linguriţe scrântitoare (Potentila aurea) + 2 linguriţe de păstăi de fasole tăiată mărunt. Se amestecă bine toate plantele, apoi se ia o linguriţă cu vârf de amestec, se opăreşte cu o cană de apă şi se lasă să stea 3 minute. Se bea 1-2 litri ceai pe zi. Tot acest călugăr recomandă diabeticilor să ţină o dietă cu ţelină crudă (salate), zeamă de varză acră, morcovi proaspeţi, ceapă şi usturoi, rase pe pâine integrală.

Un alt călugăr-vindecător spune că diabetul este o boală legată de proasta funcţionare a pancreasului, şi recomandă activarea lui prin : turnări de apă (băi]) - folosit extrem de mult acum în America .
Tratamentul – prevede ca bolnavul să şadă pe un scăunel, băgat într-un lighean mare cu apă (25-30 grade) ţinându-şi picioarele afară pe podea. Cu ajutorul unei cârpe aspre de cânepa, se fac masaje pe abdomen, înmuind repetat cârpe în apă, apoi punând-o în jos, de la ombilic spre părţile lateraleale abdomenului, spre picioare. Baia durează între 10-12 minute, după care bolnavul trebuie să se bage la căldură, în pat.

Un medicament gata făcut (naturist) este „Fitodiab” care dă rezultate foarte bune şi este făcut de firma „Holigal” dar numai în cazul diabeticilor care nu folosesc insulina. Condiţia să dea rezultat este un regim alimentar sever. 

Sursa: Nutritie sanatoasa

4 comentarii:

  1. Ceaiul negru este recomandat in lupta cu diabetul...

    RăspundețiȘtergere
  2. va recomand sa incercati celebrul ceai cu 9 plante facut de domnul Ambrau Dorel, il gasiti aici: http://ameplant.ro/produs.php?id=1063&denumire=Ceai_pentru_reglarea_glicemiei,_diabet_200g e foarte cautat la ora acutuala, cantitatea este de 200g si este facut sub forma de cura de 1 luna de zile. va recomand!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu să binecuvânteze Doctorul Arthur moon, pentru a mă ajuta vindecarea mea diabet zaharat de tip 2. Fraților, am suferit de diabet pentru o perioadă lungă de timp, am încercat atât de multe căi de atac, dar cunoscut pare să funcționeze. Dar, am avut contact cu un medic pe bază de plante, care l-am văzut atât de mulți oameni care să ateste cu privire la modul în care au fost toate vindecat de boala lor variate și de viruși de acest medic. Așa că i-am explicat întreaga mea problemă cu el, și a promis să mă vindece. Așa că i-am dat toate beneficiile de îndoială, și iată că el a pregătit amestecul pe bază de plante, și trimite-l la mine în țara mea. Astăzi, sunt mândru să spun că sunt diabetul liber, iar nivelul meu de zahăr a fost restaurat la normal. Deci, în cazul în care sunteți acolo care suferă de diabet și alte boli sau virus, vreau să vă spun să contactați rapid: Arthur moon, pentru cura ta. e-mail lui este arthurmoon01@gmail.com sau la noi sau WhatsApp ne pot suna pe acest telefon mobil: 2348132502878

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu să binecuvânteze Doctorul Arthur moon, pentru a mă ajuta vindecarea mea diabet zaharat de tip 2. Fraților, am suferit de diabet pentru o perioadă lungă de timp, am încercat atât de multe căi de atac, dar cunoscut pare să funcționeze. Dar, am avut contact cu un medic pe bază de plante, care l-am văzut atât de mulți oameni care să ateste cu privire la modul în care au fost toate vindecat de boala lor variate și de viruși de acest medic. Așa că i-am explicat întreaga mea problemă cu el, și a promis să mă vindece. Așa că i-am dat toate beneficiile de îndoială, și iată că el a pregătit amestecul pe bază de plante, și trimite-l la mine în țara mea. Astăzi, sunt mândru să spun că sunt diabetul liber, iar nivelul meu de zahăr a fost restaurat la normal. Deci, în cazul în care sunteți acolo care suferă de diabet și alte boli sau virus, vreau să vă spun să contactați rapid: Arthur moon, pentru cura ta. e-mail lui este arthurmoon01@gmail.com sau la noi sau WhatsApp ne pot suna pe acest telefon mobil: 2348132502878

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...